If I've no one to fight, then how will I know who I am?

Rubriklåt: One foot in front of the other med Emilie Autumn, en helt jävla otrolig låt som har med dagen att göra, kanske med en podd att göra who knows
 
Hallå gänget! Dags att spotta ur sig lite blobb i min blogg igen. Blobb-blogg, är detta. Jag kan ju inte säga att det har hänt något idag nej, jag har mest legat i sängen och sovit, tittat på mentalist och skrivit trams. Jag och sherlock hade sängdag delux för det var vi fan värda. Stella tittade på mordgrejer tror jag, så vi var inte så produktiva någon av oss. Men på kvällen spelade vi in poddddd! Och alltså jävlar hörni, det var some dark shit Stella hade att bjuda på. Det visste jag, men jag blev genuint supertriggad på ett sätt jag inte helt hade räknat med. jag lyckades hålla ihop dock och det blev ett bra avsnitt, tycker jag. Men ni får fan hålla i er på onsdag. Och alltså den här podden gör mig så lycklig! Jag spenderar så mycket tid med att googla queera artister och lägga in dem i en lång lista ni anar inte. jag pratade med mamma igår och hon ville väldigt gärna komma på en artist jag inte hade kommit på, vilket jag var övertygad om att hon inte skulle lyckas med för min lista har snart 150 namn. Men hon kom på två faktiskt! Jag var stolt över henne! Och det är fint att hon bryr sig tycker jag, att hon är intresserad liksom. Hon är: Bra. Men ja, det var nog allt för idag? Imorgon ska vi gå ut, jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0