Min mamma hade loco svart hår

Rubriklåt: Kvinnosak med Maxida Märak, som jag hörde precis och dessutom är mitt hår brunt och deppigt och jag måste färga deeet vad är det för fel på mig
 
Hallå från sängen! Jag ligger obekvämt för Stella kan inte sova på sin sida av sängen tydligen. Jag har i alla fall inte en tung sherlock-klump på benen vilket är ganska trevligt. I love her men ibland vill man kunna röra sina ben yah know? Så, nu har hon vänt på sig, så jag har det bra. Och det har varit en bra dag idag, för jag var ute! Men först sov jag och Stella skolade och sen gjorde jag klart min podd-research. Men sen gick vi hemifrån och åt middag med Stellas pappa (inte opappa alltså)! Vi åt på ett sushiställe som han älskar och de hade kycklingspett, okej det funkar väl tänkte jag. Men alltså woooow jag vill gifta mig med de kycklingspetten! De var så gooooda fattar inte vad de gjorde ens! Blev typ yr i huvet av det lol. Vi pratade såklart massor om katter och deras konstiga beteenden, men också insels, perfekta offer, en väldigt god pizza som han tydligen ätit, att lura sig själv och annat trams. Mycket bra tid var det och när vi kom hem fick vi äntligen höra nytt flashback forever! Det slutade med att jag skrek för full hals om att blickar är för konstiga och att ingen borde titta på någon annans skrev i onödan. Stella försökte pedagogiskt förklara allt det här, för när hon skämtade skrek jag "sluuuta jag undrar på riktigt!" då är det serri vet ni. Jag lugnade ner mig och vi såg ett program om plastikkirurgi som vi mest tyckte var märkligt, och sen har jag skrivit med Tilda om livet enligt rosa och bröllop och sånt, och nu ska jag sova för jag är trött kom jag på. Jackpot ändå att vara trött på natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0