Now you're standing in front of my door, like none of this happened at all

Rubriklåt: Bad child med tones and i, en bra låt vi hörde idag och en av Emma Blacks favoriter dessutom
 
Hallå det är mitt i natten igen. Jag vet verkligen inte hur jag ska ta mig till blindhuset imorgon, med helt motsatt dygnsrytm, men det löser sig väl antar jag. Hoppas nästan att jag inte somnar på länge eller alls så jag kan slockna hos onna i rimlig tid imorgon. Men ja, idag var en dag, och Stella bakade bullar! Bullar med hallon och choklad närmare bestämt, för hon är en sån jävla queen. Jag hjälpte till med att hacka choklad, hälla saker och bryta sönder en enorm sockerklump...fast det var inte till hjälp det var bara jag som tyckte det var kul. Jag slängde den sen obs det var ej klumpsocker i bullarna. De blev hursomhelst orimligt goda (jag vill ha en nu jag är hungrig undrar var de är?) och vi åt dessutom mat från kycklingstället så vi mår fan bra. Det gör vi faktiskt, vi må ha pajat dygnet men fan vad bra vi har det. Sen har jag tittat på mentalist och skrivit och Stella har tittat på bake off och broderat. Vi har hittat möjliga flator i bake off som man ska, argumenterat om att ingen borde ha köttfond hemma men vi har det ("men nu har du ätit den, köttfonden är i dig!" I was owned) och diskuterat om vi är för eller emot fotboll som koncept. Och herregud klockan är halv fyra vad fan är det för jävla fel på dygnet :( sov emma challenge! Godnatt ses imorgon, då kanske med lite roligare bloggning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0