nyårsföresatser för 2022

Nu ni, nu när jag har maximalt brottom, skriver jag ner mina föresatser för 2022. Det där inlägget jag glömmer hela året men som ändå känns viktigt. I år har jag för avsikt att:
-Skriva en bok. Jag råkade säga att jag skulle ha ett utkast till mellandagarna, vem vet?
-Hitta någon slags jävla inkomst. That'd be cool.
-Lära känna fler nya människor i Stockholm! Det måste ja fan göra!
-Jobba på min ångest kring transporter. Det får inte gå mer över styr.
-Sjunga mer. Det behöver jag för att må bra.
-Gå på åtminstone ett ordentligt äventyr. Prova nåt helt nytt, liksom.
-Våga berätta för alla viktiga om EB. Det måste verkligen hända.
 
Så, jag känner ändå lite hopp. Ses sen, ja jag vet att bloggen uppdateras på en 2007-nivå nowadays men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0