Svär det slöseri varje gång vi textar, ingen annan snackar som du gör

Rubriklåt: Konsekvens med newkid, mest en vibig låt jag hört idag
Tilda: Eller hur! Ska fan åka dit och köpa jeans jag med, kul att ha ett par ju
 
Hej hallå, jag dog inte av tredje dosen. För...jag tog inte tredje dosen. För vi försov oss igår. Japp, vaknade 45 minuter efter att jag skulle varit i Täby. Grattis till oss! Så vi hade en deppig sovdag igår, men vi åt också maxmat och jag lyssnade på song exploder en jävla massa. Jag älskar song exploder men jag har en tendens att glömma bort det. Så jag hörde st vincent prata om hur mycket hon älskar svordomar, Julien Baker slakta på piano och Lucy Dacus prata om chosen family. Så många känslor hade jag, på denna ointressanta dag.
 
Idag var väl lite mer av en dag, åtminstone en kväll, för då åkte vi till Kista och åt middag med Stellas mamma. Vi åt på o'learys och alla blev faktiskt nöjda med sin mat, sjukt! Vi pratade om alla bröllop vi förhoppningsvis ska på (usch tänk om det blir mer kaospandemi och inga av dem blir av fy fan!) och alla absurda teckningar stella och Jack ritade som barn, och när middagen var klar gick vi minsann på bio! Westside story såg vi, och den var väl...okej. Nä den var bra, men alltså kan vi sluta med stories om jättestark kärlek vid första ögonkastet? Det är ju jättekonstigt! Men allt skådespel osv var bra, och vi blev lagom ledsna av allt det deppiga i slutet som man bör. Och ja, nu är klockan halv tre och jag lyssnar på snedtänkt, men Stella sa försynt "nu är jag lite sovig" (jo tack klockan är som sagt halv tre!) så vi ska sova nu. Det är bra för jag har haft konstig ång hela dagen och det vill jag ju inte, så jag ska sova bort den. Godnatt och förlåt för tråkigt blågande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0