Ta en dusch, tänk inte efter, ta en dusch tills huvet håller käften

Rubriklåt: Ta en dusch med Marcus Krunegård, för...jag tog en dusch precis och det är en väldigt underskattad låt. eller inte underskattad, vad heter underrated på svenska lol?
 
Hallå hej från inte natten! Vänj er: inte. Det har varit en liten söndag och en halv måndag, och detta har hänt:
-Igår morse när jag inte kunde sova pratade jag med Lilla. Vi berättade hypiga nyheter av varierande grad och bebbade för vi har bebbat för lite.
-Sen lyckades jag slockna nån gång vid 07, rimligt va.
-Så igår gjorde vi inte så mycket, men vi lagade carbonara och lyssnade på jenny Almsenius. Jag sjöng jättedramatiskt vilket hjälpte med lökhackarmojängen kan jag berätta.
-Stella har ärtor i carbonara är detta en grej? Det är inte en grej va? Det var helt okej men också wtf?
-Vi tittade på euphoria, för vi vill se de nya avsnitten och då måste vi se om de gamla för vi minns inget. Tänk hur ny-ihop vi var när vi tittade på det! Hon bodde i akalla, liksom!
-Och sen på natten läste jag gamla inlägg, som det står i mushet. Fast jag kallar det väl inte mush längre men ändån.
-Jag fick många känslor som ni kanske såg.
-Det är tyvärr inte mer som har hänt, vilket jag tycker är tråkigt, för nu vill jag ut! Så vi ska gå ut har vi bestämt. Det behöver vi.
-Vi ses när jag...har varit ute I guess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0