Until tonight I only dreamed about you, I can't believe I ever breathed without you

Rubriklåt: Heartbeat song med Kelly Clarkson, från veckans cirkel-hopkok
 
Hallå jag borde sooova! Jag ska upp kräktidigt imorgon :( men nu blev det inte så nej, så jag ska blåga. Vi sov lääänge idag och efter frukost, dusch och annat sånt trams gick vi på utflykt. Vi skulle först och främst hämta ut mitt id hos polisen, vilket vi gjorde (knäppt att man ska skriva sitt namn på själva kortet? that just feels wrong) och sen åkte vi in till stan för att kolla efter jeans till Stella. Vi kollade på bikbok, men de passade inte, så vi vandrade genom kylan till ett café och fikade istället. Det var ett helt random ställe vi inte kände till sen tidigare, men deras varma choklad var gooood och de hade choklad-semlor (fast jag åt en vanlig men ändån)! och teet kom i en gullig liten tekanna! <3 Vi tänkte åka hem, men såg ett cubus, så Stella provade jeans där med och de passade! Du hade rätt, Tilda!
 
Sen åkte vi hem och gosade och lyssnade på flashback ett jävla tag, men sen ringdes jag med Lilla och team osby så vi kunde berätta saga för dem för herregud alltså shit has gone down. Så kan det va ibland, men kul att prata lite med mitt skåne-gäng! Jag saaaknar er! Sen tittade jag och Stella hursomhelst på på spåret, men det var bara tråkiga frågor tyckte jag :( jag kunde knappt ens musikfrågorna vad fan! Sen mådde jag inte så bra, men jag pratade lite med Linus och sen gjorde jag och Stella chokladbollssmet som vi åt medans vi såklart tittade på Walter. Han har gjort många nya videos i veckan det tycker vi om! Men herregud vad är klockan nej Emma nu får du ta mig fan sova! Ses imorgon, när jag är tredje-dos-sprutad!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Cubus är b ä s t

2022-01-22 @ 13:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0