You said I'd never have a hold on you, but phantom hearts feel too

Rubriklåt: The constant med I blame coco, från veckans cirkelskiva
 
Emma sov! Du är trött emma soooov! Nä, tänker jag inte, för jag ska blåga först sen blire sov! Fuck dygnet dygn är för suckers! Och det har varit mysligt här, det ska ni veta. Igårkväll (tisdag alltså) lagade vi tacos och lyssnade på magnus uggla för cirkelens räkning, vilket gjorde mig mycket gladare för igår var en dålig dag. Tacosen var god och vi kramade bort allt dåligt, för det måste man!
 
Idag har Stella skolat och jag har researchat till podden. Det blev mycket religion och grejer, det blir kul för er! Och speaking of podden, japp, nu ligger första avsnittet av homohits ute! vi har försökt få ut det överallt, men det är klurigt, men på libsyn ligger den iaf så där kan ni lyssna på vårt haveri. Det blir kul! Idag har vi också ätit fiskpinnar (inte de som någon hade öppnat obs), tittat på våra respektive serier och berättat för varandra om knäppa lekar vi lekte när vi var barn till exempel att jag trodde att vi skulle hitta en äppelunge i ett äpple (!) och att Stella och hennes kompisar sprang efter vita månen. Älskar barnlekar! Och nu chattar jag en massa med tilda om folk vi kände när vi var yngre och trauman och sånt, men vet ni vad gänget this bitch / these bitches are off to sleep now. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0