You're trailer park pretty but you're never gonna be Jolene

Rubriklåt: Geraldene med jack ingram, miranda lambert och jon randall, en redig countrydänga som passar till dagen igår
 
Hallå gänget! Jag ligger i sängen och är trött, men jag måste skärpa mig snart, så jag blågar. Och igår var så bra, för då var vi på utflykt! Vi åkte in till stan och gick på en jättecool affär där det till exempel fanns cowboyboots! Så jag kände på varenda jävla par de hade och dessutom hattar, skjortor och allt möjligt annat fint! De spelade bra musik och jag sjöng med och vi höll på att svimma av all gay energi i affären. Sen provade jag ett par cowboyboots med nitar och alltså seriöst de var så sköna. Har typ aldrig haft så bra skor på mig. Så vi kollade vad de kostade, och de kostade...tiotusen kronor. Jag skojar inte. Sååå det var kul att prova dem? Det var det, men still sad. Vi gick till vetekatten och åt bakelser (tyvärr lite besvikande bakelse tyckte jag) och åkte hem och jag var fortfarande lite hög på allt fint. "Jag vill att du ska kunna klä dig hur du vill", sa Stella, "för det är den bästa känslan." hur fin är min tjejbo that's right 10/10 fin!
 
På kvällen såg vi såklart på spåret, men det gick absolut inte bra för oss. mycket svåra frågor och grejer. Men det var kul ändå och sen hade Stella och EB lite häng-tid och jag / vi drack lite vin och det var en bra liten kväll. Och vi har sovit som stockar och nu är det lördag, somehow, och snart kommer Onna för lesbiskt häng! Hype-liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0