Darling I forgive you after all, anything is better than to be alone

Rubriklåt: Lithium med evanescence, från veckans cirkelskiva
 
Hej igen, I'm back. Har nu flyttat mig från soffan till sängen och Stella sover bredvid mig. Fast nu satte hon sig upp, sopade smuts från sängen med handen och sa "jag sopar lite fåtöljs." ooookej Stella. Hon behövde kissa tydligen. Det är detta ni behöver från min blåg. Men idag var en bra dag och jag var på lesbiskt häng! Jag var så trött att jag knappt kunde tänka, men jag lyckades sjukt nog ta mig iväg och möta Onna och hennes kompis Lee. Vi pratade med lite random folk om till exempel ledarhästar (verkligen min bästa icebreaker), killar som pratar om sina elbilar och en massa annat jox vad vet jag och det var mysligt men jag var så trött. Det viktigaste var dock att de hade jättegoda chokladbollar! Jag vill ha hundra såna exakt-jävla-nu.
 
Jag åkte hem (Lee bor tydligen på samma linje som jag, praktiskt så att säga) och sen har vi mest vilat. Vi har frostat av frysen (nu är den jättefin och jag tappar det!) och tittat på videos och mest varit jättejävlatrötta. Och på kvällen har jag tittat på en massa the fosters, för det är min nya rewatch och det är väldigt mysigt fast de är så jävla dramatiska. Tur att livet inte var så ansträngande när jag var femton...och då var ändå mitt liv ganska ansträngande när jag var femton lol. Ingen borde vara femton tycker jag. Så, det var idag, jag förstår också att det inte var värt sitt eget inlägg men det kändes så eftersom jag var iväg och grejer. Så, ja, vi ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0