Det tog tid innan hon sjöng för mig

Rubriklåt: En liten sång med Moa Lignell, en så jävla fin låt som jag har obsessat över lately
 
Hallå från snart-sovma! Det är jättevarmt här inne och jag vill kunna flytta på mitt täcke ordentligt men Sherlock ligger ju såklart på sitt stele (vid mina fötter). Hon har legat där nästan konstant i två dagar nu. Liksom okej det har inte ens blivit kräkvarmt än, vänta med vilan knaslock. Meanwhile kommer jag få mens när som helst så gissa vem som inte kommer kunna bada på torsdag när det blir 30 grader :( it me! Jag kommer bli jätteledsen ifall ni undrar. Märker ni att jag inte har så mycket att berätta? Jag har mest sovit, vibeat och drällt idag. Vi har ätit lax, skrattat jättemycket åt ett mord (jag var peak barn när jag bad Stella spola tillbaka så jag fick höra en rolig grej, som inte ens borde varit rolig, igen) och gosat med kattorna. Särskilt Jossan, för alltså that girl is clingy plötsligt! Igår hängde hon i knät på Onna och buffade och höll på och vi var alla i total chock. Blessed är vi! Men nu är det bara stella och sherlock som är här och de sover som små bäbar. Jag älskar dem, fast vi hade en lång diskussion innan om vad vi skulle göra om vi gjorde slut. Jag började seriöst fundera på var jag skulle bo och sånt, rimligt va. Men vi ska inte göra slut, för det vore ju jättedåligt! Vi ska vara tjejbos tills vi blir fruar ju! Med detta lämnar jag detta tramsiga inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0