Du kommer nog aldrig tillbaka, jag trodde vi var svanar

Rubriklåt: Svanar med Alice B, som jag lyssnade på idag och wow vilken performance hon gör i den ändå!
 
Hallå från natten, jag mår totalt skit och hinkar cola fast jag kanske borde lägga av. För idag alltså, inte för alltid, det vore ju som att dö typ. Alltså jag tänker så på riktigt, att jag inte kan leva utan cola, det är...ganska så jävla sjukt inser jag. De senaste dagarna har jag typ bara gått upp ur sängen för att få dricka cola, skojar fan inte. Så eh ja jag mår inte så bra? Sover mest, äter alldeles för dåligt, känner en så stor disconect till hela världen. Typ som om jag inte finns. Liksom jag finns ju, men jag känner mig bara som en liten blobb som bara är. Jag är inte en del av världen. Stella mår sämre och sämre och det känns som om vi knappt träffar varandra för det är så få timmar mellan att hon kommer hem och att hon somnar. Ska det vara såhär? Det ska ju det, verkar det som. Och vad gör jag när jag är vaken? Idk man. Researchar, lyssnar på poddar, äter ibland saker, försöker hålla ordning hemma, kramar Stella när hon är hemma, försöker få tiden att gå. Och ja det är typ det jag har att berätta? Visst var det spännande? Nä eller hur. Så, eh, vi ses imorgon kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0