För jag kommer fira mig, jag kommer fira mig either way

Rubriklåt: Fira mig med movits! och herbert munkhammar, för det är en fir-dag idag och då passade det utmärkt att den låten kom upp på shuffle
 
Vilken lyx det är att blogga på den riktiga bloggen och inte i ett deppigt word-dokument! Inte för att jag har jättemycket att berätta, men ändå coolt att jag liksom kan. Det är en av sakerna jag firar idag på denna firdag, men också Stellas eminenta teoriprov! Mycket fint är det! Kickass är hon! Som tur var hade vi köpt jordgubbsbubbel igår som vi kunde skåla i. Det var riktigt gott dessutom, sjukt! I övrigt har inte jättemycket hänt. Jag sov alldeles för jävla länge (måste lösa min sovsituation snart känner jag), fixade och donade en massa här hemma, tittade på första dejten med Stella (våra favoriter gick inte på en andra dejt och det krossade våra hjärtan!) och läste såklart. Dagens bok (ja jag snittar en om dagen låt mig va) är sjuk i huvet och gör mig jätteledsen! Det är en jätteledsen kille i den och jag vill krama honom! Men jag borde nog sova istället...eller åtminstone försöka. Jag måste ta mig upp imorgon så det är some high stakes. Och varför jag ska gå upp ska jag berätta imorgon! Lol stark cliffhanger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0