He is the wind in our sails

Rubriklåt: Njord med brothers of metal, en otrolig metaldänga som vi hypade igår
 
Hallå hej här sitter jag på tåget. Vi är på väg mot linköping nu tror jag och om några timmar är jag hemmma. Jag vill krama min tjeja och klappa alla muka kattorna! Jag ska pussa sherlocks huvud och kanske få lyfta min jossa om hon låter mig och klappa estrisens muka muka päls. Längtar ihjäl! Men nu sitter jag här på tåget och ska blåga om igår när Robert kom på besök. Såklart musik-babblade vi så mycket vi kunde och det handlade om hur vi ser / känner gitarrer, konstigt proddade trummor, obehagliga låtar och en massa annat jox. Och såklart pratade vi om cirkelen, för det måste man ju! Vi åt middag med mamma och pappa och fick en spännande efterrätt som skulle vara fondant men som mest blev...chokladgojs. Mamma tappade den och blev mycket upprörd, vilket gjorde att Robert märkte att vi ibland är ganska lika. "sluta tjataaa!" ropade hon på ett väldigt emmigt sätt när jag frågade vad hon höll på med. Men det var jättegott i alla fall. Vi fortsatte prata om Harry Potter, störiga deckargrejer och allt möjligt annat och jag är så glad att jag fick träffa team osby var för sig den här gången! Det behöver vi verkligen men det går ju inte annars! När han åkt hem drack jag upp all cola i huset och skrev en massa till podden, det kommer bli bra tror jag! Och idag, vet ni vad jag gjorde idaaag? Jag köpte en jättefin och bra väska! Eller alltså fin och fin, det är en vanlig ryggsäck lol, men jag gillar den mycket och den jag hade innan är vidrig så jag är lycklig. Och nu är vi linköping och jag lyssnar på en ny "fosterbok". Den är jättejobbig, för allt är annorlunda från hur det är i alla de andra. Det är läskligt! Men vet ni vad, nästa gång jag blågar är jag hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0