I never said it was your fault, I only wanted to blame someone

Rubriklåt: Wax and wane med Alana Henderson, en ikonisk cello-dänga som vi hörde igår
 
Japp, det är dags för nattbloggning igen! Så blessed är ni! Och här ligger jag i sängen och Stella sover som en lite sovboll bredvid maj. Och idag var en så goslig dag! Vi sov och goslade och sånt, och på eftermiddagen kom Onna hit. Vi satt i balkongsolen och åt glass, lyssnade på stråklistan och pratade om varför terapeuter inte funkar som de borde vara, hur Onna ska klara sig om hon får plats i ett kollektiv (med möbler och sånt) och en massa annat jox säkert. Vi åt hamburgare (som Stella stekte mycket bra, seriöst de var extra goda) och sen spelade vi in podd. Jag tror det blev bra, men jag vet verkligen inte, det kan också ha blivit lite sådär. Onna åkte hem och vi tittade på Felix, åt chips och drällde. Jag fucking älskar att drälla. Men också att sova, så det ska jag göra nu. Hoppas det blir sol imorgon detta är allt jag bryr mig om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0