I wanna feel all that love and emotion, be that attached to the person I'm holding

Rubriklåt: People watching med Conan Gray, en så jävla kickass låt som jag är lide besatt av
 
Hallå från sängen! Detta är the vibe de här dagarna, att jag blågar från sängen när Stella sover och jag snart ska slockna som 1 ljus. Idag har varit en okej dag, fast den började med att jag vaknade på morgonen när Stella gick upp. Vad är det för sjukt liv? Så jag gick upp och åt frukost och sånt, sjukt i huvet. (nu attackerar Stella mig med sina ben. Varför måste hon sova med benen jättehögt upp det är orimligt.) Jag somnade självklart om när hon gått, för jag är kingen, och sen satt jag mest på balkongen och solade för jag älskar solen fast det är jättevarmt. Jag läste i mina fosterböcker och hade väl ett bra liv antar jag, och på kvällen tog jag mig iväg för att äta middag med Stella och hennes mamma. Det blev lite lagom kaos och jag hamnade på ett helt annat ställe (det var inte mitt fel) men till slut fick vi i oss sushi / lax och pratade om kattproblem, packade människor på flygplan, att få godis på jobbet, tanter på svt och en massa annat. Vi åkte hem och lyssnade på nya flashback, som var mycket kul, särskilt för att de pratade om metal och jag hade många genre-känslor. Jag älskar genrer de är så spännande! Huuur kan folk inte tycka det? Folk är så dåliga på att bry sig om musik. Och ja, det var det för idag, godnatt från min trååååkiga blåg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0