I'm not aware of too many things, I know what I know if you know what I mean

Rubriklåt: What I am med Edie Brickell & the new bohemians, från veckans cirkelskiva
 
Hallå från Lund! Jag sitter i lilla soffan och vibear och ska berätta om slutet av vår lilla semester. Jag hade ju brutal ångest sist vi hördes va, men vi åt grillat med potatissallad och grejer, och sen poddade vi! Det hjälpte mot ångesten, men Stella berättade såklart hemska saker för mig för det är det hon gör i podden. Stella berätta kul saker i podden challenge. Skoja hon är kul ofta jag lovar. Lyssna på homohits vi är jätteroliga! Men efter podden chillade vi alla och pratade om folk på Saras facebook och annat trams.
 
Och idag har vi åkt hem! Eller ja hem och hem, ni fattar. På vägen skulle vi stanna i bromölla, för där fanns ett ställe som jag hade hört för hundra år sen att de hade bäst milkshakes i Skåne. Well...de har inte milkshakes längre. I am so heartbrokennnn! Det var goda burgare iaf, om än jättekladdiga med hundra kilo dressing. Och vi lyssnade på en massa bra musik på vägen och så, och här "hemma" har vi vilat och drällt och ätit sushi / lax från zen. Så ska man fan ha det. Jag har tittat på systemvideos och haft många känslor i mitt lilla hjärta, och snart vill jag sova men klockan är bara nio insåg jag nu. Sjukt i huvet. Godnatt ändå, ses...nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0