Kan nån säga när det bränns, säga vem är vem, snälla säg hur kärlek känns

Rubriklåt: Hur kärlek känns med cirkus miramar, en banger från d-moll-listan som vi konstaterade hade starka system vibes i refrängen

 

Hallå från onnas soffa! Klockan är just nu 23:38, men den jävla blågen funkar inte så detta kommer väl imorgon. Och vilken jävla sommardag det har varit idag! Jag gick upp med Stella tiiidigt (och hittade kattkräk, bra start på dag japp) och samlade ihop mig så sakta jag kunde, men sen åkte jag till sickla och jag, Onn och Tova hängde på bryggan. Jag kunde inte bada pga mens (tampong-råd undanbedes), så jag satt bara i supervärmen och dog, men det var mysligt ändå. Vi babblade om vad blickar är, vilka ord som borde finnas, blinda karaktärer, att alla familjer är questionable, ett kollektiv som Onna kaaaanske får en plats i (men obs bara kaaaaanske!) och en massa massa annat. Det var så fint och vi satt där timme efter timme, men till slut mådde jag lite för dåligt i värmen. Jag kände mig töntig, men de andra poängterade att jag hade klarat flera timmar och det är fan inte lätt.

 

Vi gick in till Onnas föräldrar och fick vatten och isglass, och när sagda föräldrar kom hem fick Onna håret klippt av sin mamma. Så hon har en cool kort frisyr nu och alltså I want it too! Men hur lösa? Man måste ju klippa sig hela tiden! Det går ju inte! Anyway, vi åkte hem till Onna och åt bun meat bun-middag för det är vi fan värda. Milkshaaaake! Och sen har vi lyssnat på musik och pladdrat på och jag har återhämtat mig från värmen. Jag mår ändå typ bra nu och världen gungar inte! Det gjorde den innan och det tycker jag var taskigt. Och ja, nu ligger jag här och ska sova som en liten stock hoppas jag. Hoppas jag kan publicera detta när jag vaknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0