Mormor är ju bra på att kommunicera

Alltså, visst brukar inte mormorar vara särskilt bra på sånt? Det var en random dude som sa så på centralen igår, och alltså vi fattar inte. Han sa det på ett nästan förvånat sätt också, det är svårt att förklara.
 
Men skit i det, för jag är hemma! Jag sitter i soffan i min sammetsmorgonrock och dräller och dricker te. Stellibelli tittar på phil i sängen och är en sötbolla. Och fan vad bra jag mår av att vara hemma igeeeen! Igår kom jag hem som ni vet och vi bara goslade hemma. Vi tittade på valet forever, åt chips och kramades och tramsade. Det var så fucking skönt! Och idag har vi sovit som fucking stenar såklart och sen bara varit hemma. Bytt lakan (det är en enorm struggle lol) och tittat på grejs och jag har läst och researchat. Det är så fucking skönt att bara vara här, inte behöva interagera med någon annan än min tjaja och inte göra särskilt mycket alls. Det är så mjukt. Men herregud vad jag behöver duscha nu känner jag. Jag är den smutsigaste emman i hela världen tror jag. Nästan i alla fall. Men först ska jag äta upp min choklad, för det är jag värd, säger vi. Ses imorgon när nånting har hänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0