Take the best parts of him, as your own life begins, leave the bad news behind

Rubriklåt: Young man med the chicks

(skrivet lördag dag)

 

Hallå jag skriver till en icke-blogg för bloggjäveln funkar fortfarande inte. De kämpar på med att fixa det har jag hört men ingen vet. Jag är hemma i alla fall och igår var en så myslig dag. Vi vaknade tidigt (enligt mig då) och Onna gjorde äggröra, så då mår man ju! Den blev perfekt som den ofta blir nowadays, för hon har perfected the art form of äggröring, och sen gick vi ut för att chilla på uteplatsen. Vi som är rimliga och inte hatar choklad (Tova hatar choklad vilket är absurt) åt magnumglass och vi pratade om olika grejer men jag kommer legit inte ihåg vad. Bra blågat Emma. Vi gick in efter någon timme och åt taco-piroger (påminn mig om att jag måste fråga efter receptet på dem I need them!) och sen läste vi i vår fanfic as we do. Vi skrattade mycket, särskilt när vi sa samma saker som karaktärerna och när Tova lärde sig nya ship names (sweet summer child), och efter några timmar åkte jag hem. Det var mycket krångel med ledsagningen, men en snäll kille på sl hjälpte mig och var dessutom väldigt chatty, så till slut frågade jag om han var från Lund för det lät så. Det var han inte tydligen men han borde varit. Så jag blev ledsagad av en dude som pratade otroligt mycket stockholmska och när jag kom hem la vi oss och lyssnade på lite mord. Det var mycket mysligt och det var kvällen också, med maxmat och shut up and sing. Det är en dokumentär om the chicks som jag älskar och nu såg vi den tillsammans. Och alltså de är så coola och fina jag älskar dem! Och idag har vi sovit mest hittills, så det är inte så spännande. Detta blev i ett enda stycke, såry, men när ni läser det funkar bloggen i alla fall. Hoppas det inte är om typ en vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0