We were never feeling bored, cause we were never being boring

Rubriklåt: Being boring med pet shop boys, som jag har lyssnat mycket på de senaste dagarna för alltså satan vad bra den är
 
Hallå från natten och en emma med miljarder kilo ångest i kroppen! Jag kan inte för mitt liv minnas när jag mådde så dåligt sist som jag gjort idag. Jag har varit nära gråten hela tiden och knappt kunnat få ner luft i lungorna. Verkligen allt har varit potenciella ångestskapare och saker som att äta och sysselsätta sig har varit typ omöjligt. Helt jävla shattered helt enkelt. Stella mådde också sämst, men lite bättre än mig ändå, så vi lyckades äta mat och sen podda. Fast inspelarjäveln la ner efter tio minuter så vi fick spela in typ en halvtimme två gånger. Det var ju preciiiis vad vi behövde! Jag var seriöst nära kollaps at one point, så eh det blir en spännande podd för er att lyssna på. Förlåt för det. Det kändes typ som om jag var mitt i en stressdröm. Men nu ligger jag i sängen och har lugnat mig, så det börjar bli aktuellt med sömn. Imorgon ska jag på äventyr. Det behöver jag, men jag har absolut panik för det. Hoppas lite att det ställs in men hoppas inte egentligen. Detta tänker jag varje gång jag ska iväg för övrigt. Sunt. Så, ja, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0