You can change the chapter, you can change the book, but the story remains the same if you take a look

Rubriklåt: Nobody's diary med yasoo, som vi lyssnade på innan idag när pappa spelade 80-talsdängor
Tilda: Har glömt svara på din kommentar som blev tre, men ja alltså djur borde inte få dö det borde vara olagligt!
 
Hej från stuglivet! Jag sitter i soffan och sara sjunger bruno mars väldigt halvhjärtat. Så det blir typ halva rader och ibland en stämma. Korsordet måste ju ha prio 1! Snart ska vi åka på utflykt, så jag tänkte berätta lite om vårt liv. Igår fick vi som sagt mojitos som var mycket goda och sen gick folk på nån tipsrunda så jag och Stella fick lite egentid. Vi satt ute i kvällssolen och lyssnade på ett mycket upprörande mord där mördaren ba fick gå fri? Fuck henne! Hon hette candy, lås in henne bara för det.
 
Sen kom gänget tillbaka och vi åt tacos med stor pasion (jag spillde mest men det är ju standard) och på kvällen fixade jag och Stella degen till dagens broccolipaj. Det var klurigt utan matberedare eller decilitermott, men vi kämpade på och den blev god vet vi nu. Och sen spelade vi när då då, vilket var ytterst thrilling, särskilt för mamma och Sara som typ bara fick frågor om 60-talet. Det hände mycket då tydligen. Jag och Stella var kingar tycker jag i alla fall och sen var folk soviga så då sov vi. Nu hetsar benjamin om att han är reeedo men det är inte jag! Han hävdar nu att jag är diskmaskinen...vet ni vad det tror inte jag. Och idag har folk spelat spel och jag har mest chillat och gjort paj, och den blev bäst såklart för min tjejbo är bäst på att göra paj! Och snart ska vi dra, när diskmaskinen har skärpt sig. ast det är ju tydligen jag, så jag får väl bli klar med min disk då...eller nåt? Benjamin är fan sjuk i huvet yall. Aja ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0