But if you have to question is he loyal to me, well then he's probably not and you should probably leave

Rubriklåt: Loyal to me med Nina Nesbith, en myslig låt vi hörde igår och alltså hse's not wrong
(två inlägg på rad så ni vet)
 
Hallå från lilla soffan den här gången! Jag sitter här och pågår och mamma fixar tårtor. Det är ett jävla fixande med de där tårtorna men snart är hon klar säger hon. De är till en studentfest de ska på ikväll. Och jag ska blogga om igår och då hängde jag med Saga! Vi sågs här i stan och gick till botulfs, för det måste man ju. Där drack vi vitt vin och pratade bröllop såklart, för hon är en av alla som gifter sig. Vi hittade ett glee-quiz som jag fick göra och det gick utmärkt, förutom att jag glömde florence och lesbiska duetter! Hur mår jag!
 
Vi gick mellan studentflaken och fascinerades av att de spelade tio år gammal musik (absurt ju!) och sen tog vi oss hem till henne. Där blev det bubbel, donuts och musik, så då mådde man så att säga. Vi pratade mycket om hur folk borde hantera sina konflikter bättre och hur vi gör, hur dåliga låtar är på svensk grammatik och en massa annat. Det var så mysligt där! Känner mig alltid så välkommen hemma hos henne <3 sen åkte vi hem till mig igen (Saga hade sin cyckel där) och pratade om böcker om barn som far illa och folk som inte har en hemstad. Väl hemma åt jag väl middag och läste bok och så, och det var nog det? Det har inte hänt så jättemycket idag, men det lilla sparar jag till imorgon för att det ska vara värt att blogga innan jag åker. eh ja, det...makade sense i mitt huvud. Vi ses då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0