cause I was one of me, I could never be one of them

Rubriklåt: I never came out med adeem the artist, en riktigt bra låt som jag vibeade till i solen igår och ja kanske en ledtråd också
 
Hallå från solen! Här sitter jag och dricker cola och lyssnar på musik, och snart ska jag såklart gå. Så kan det va. Men igår var en myslig dag efter bloggandet. Jag sttt i solen en stund och sen kom Stella hem och vi goslade och var lyckliga för hon har tagit exaaaamen! She made it min duktiga tjejbo! Hon tog en välförtjänt nap och jag läste ännu en mörk bok för det tar aldrig slut eller ja typ inte iaf. Efter lååång tid stekte vi hamburgare och sjöng peppiga låtar, och sen spelade vi in podd vilket var superkul! Många märkliga ämnen hann behandlas och jag tror det blev ganska förståeligt i alla fall lol. Sen åt vi g lass och sånt, för att sen försöka sova...men det gick inte så bra som ni kanske ser på förra "inlägget". Så vid 05 gick jag upp, tryckte i mig en massa mer glass och lyssnade på gilmore guys, och sen lyckades jag slockna thank fucking crist. Och det konstiga är att jag vaknade av mig själv och inte ville dö trött-döden? Kan vara att jag sovit så mycket innan i och för sig, alltså de senaste dagarna/nätterna. Men vi har chillat genom dagen och nu dräller jag i solen, men måste snart släpa mig iväg. Måste jag ha bh och strumpor och sånt då? hoppas inte. Eller ja det är väl jag som bestämmer kom jag på nu men ändån. Så, inte jättespännande, men imorgon lär jag ha både det ena och det andra att berätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0