Devils roll the dise, angels roll their eyes, what doesn't kill me makes me want you more

Rubriklåt: Cruel summer med Taylor Swift, för jag påmindes om vilken otrolig! banger det är igår och det är ju så att säga en cruel summer idag. 30 motherfucking grader what the actual fuck
 
Hallå från soffan och fläkten! Eller ja mest från mig men ändån. Jag har egentligen inte så jättemycket att säga, men ville blogga innan jag åkte så jag hade ett clean slate då. Och ja, jag bloggar mitt på dagen, jag fick en ordentlig utskällning för det av Tilda innan. "det blir tidigare och tidigare blogginlägg och du gillar saker på twitter mitt på ljusa förmiddagen!" jag ber om ursäkt kära du, jag lovar att jag inte är en morgonmänniska!
 
Men ja, igårkväll efter att jag bloggade åt vi pizza och försökte hantera värmen. Vi åt jordgubbar med grädde och lyssnade igenom senaste homohits (som kommer bli otroligt rörigt men ganska kul tycker jag), och när Stella gått och lagt sig satt jag uppe och tittade på två australiensiska tjejor som babblade om taylor swift. as one should! Men stellabella hade jättesvårt att sova :( jag kände mig verkligen som en mamma när hon kom ut igen och ba "jag kan inte sova" <3 men hon drack äckligt örtte och lyckades slockna. Det gjorde jag också till slut och idag har jag sovit och sånt, men boendestödet var också äntligen här igen. Det är rent nu wooop! Vi är oerhört hype över renheten i detta hem. Och nu tar jag sats för att släpa mig ut genom dörren, vilket är jättejobbigt för det ääär sååå vaaaarmt! Men det ska hända kul grejer så det är ändå rimligt. Okej, ses imorgon igen med mer actual content, förmodligen på morgonen hemska tanke!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hallå från solen på uteplatsen!!
Haha du får det ju att låta som jag SKÄLLDE på dig för att du bloggade på dagen.... Det stämmer ju inte nu ä du orättvis

Jag skällde på dig för att du blivit hobbymorgonperson det är oroande och otäckt

2022-06-29 @ 10:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0