Förlåt för allt jag skrev men sorgen var mitt enda vapen

Rubriklåt: Dum av dig med Melissa Horn, en så jävla bra version som vi lyssnade på igår
 
Hallå från tröttma! Jag är så trött så jag vet knappt vad jag heter idag helt ärligt. "men kan vi vakna nån gång!" ropade jag nyss och svaret är nog nej. Men igår hände ju ändå saker, och då kom Linus hit! Vi mötte upp honom och handlade på ica (jag fick förklara att han inte borde köpa äckliga chips för att de "kanske är goda efter några glas" för det är korkat) och sen gick vi hem. Vi lyssnade på country music och funderade på var man skulle lyssna på låtarna för bäst resultat, diskuterade varför Jesus skulle vara trans och hade det bra.
 
Sen beställde vi mat från grill-stället och därför fick vi äta deras goooda lax. Då fakking mår man! Vi tittade på alla mot alla och kunde oftast inga frågor, och sen drog väl kvällen igång ordentligt. Vi drack konstiga blå drinkar, Linus råkade dricka en lakritsshot (trauma!), vi skickade videor till hans kompis Jonny och sa konstiga saker till honom, Linus berättade om sina chokladboll-missöden och såklart sjöng vi våra mest klassiska låtar för det måste vi ju göra. Det är viktigt! Mer än så har jag tyvärr inte att berätta om kvällen, men det var nice och jag har absolut saknat att hänga med honom! Och idag...jag och Linus hann prata kyrkor och sånt innan han gick, och sen har vi verkligen vilat maximalt. För vi är helt slut lol. Och snart blire pannkakstime i detta hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0