Jag vet att ballett finns, vet att Cardi B finns

Rubriklåt: Om vi får leva med Jonathan Johansson, för alltså what a way to start a song. Bold move av honom.
 
Hallå från sommaren! Fast jag sitter inomhus nu, oklart beteende av mig. Jag har ätit lite korv och sånt där man ska gö och ska snart städa lite, men först blåga om mitt liv. Och i måndags (wow länge sen) åkte jag till Stellas mamma för middag. Vi åt bröd med röror och sen lammfärsbullar med saffransris, fancy enough, och catchade up såklart. Middagen peakade när en i sällskapet sa "han är ju en tönt. Jag kände hans storasyster också...hon var också ett svin." fucking preach. De verkade faktiskt vara riktiga töntar. Vi pratade också om konserter, studentmottagningar, stämmbandscancer och annat man tydligen pratar om, och sen åkte vi väl hem och sov I guess. Fast jag mådde jättedåligt när jag skulle sova det var faktiskt taskigt av kroppen.
 
igår var ganska lite dag generellt. Jag solade en del, vi åt korv med bröd (vi testar korvar på mathem för att hitta några snela men det går jättedåligt!) och tittade på en av våra favoritdokumentärer. Den har en massa dudes som säger kul saker så det fanns mycket att skratta åt. Vi pratade mycket om hur vi ska lösa saker hemma (vi har ingen aning!) och sen var Stella jättegullig när hon sov. Jag kom in och la mig, men hon sov under hela mitt täcke, så jag tog tillbaka det. Hon blev sur och tog det igen, och jag försökte förklara att det var mitt täcke men hon vägrade tro mig. Till slut hittade hon sitt eget täckte och ba "flåt" *somnar om*. Sötaste bollen. Och nu är hon och jåbar och jag ska städa! Fast först ska jag lägga upp podd. Det blir kul för er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0