Men Luna menar alltid allvar, dammit

Hallå från onnas varma hem! Här sitter jag och blågar medans onna och tova far omkring och packar grejor och sånt. Jag känner mest att jag kommer dö soldöden så måste nog låna solkräm av någon men äsch det tar vi när vi kommer fram till bryggan. Men igår var en så myslig liten dag! Vi sammanstrålade här och läste i vår bästa fanfic vilket gav oss rubriken. Vi tramsade mycket och skrattade åt att författaren verkligen är som oss, och sen lagade Onna kött med pommes och aioli vilket var liiiiveeeeet. Vi pratade en massa om blindgrejer och problem med att ha barn som blinda, och sen bakade Onna en eminent blåbärspaj som var så gooood. Kingen är hon! Nu hävdar hon att hon såg ut som om hon var täckt med mjöl pga fjällande solbränna. Kämpa unga dam. Men ja, vi läste lite till och sjöng sanna carlstedt, så hon hade absolut varit rubrik om hon inte varit det nyss. Typan. Och sen sov vi eller jag drällde mest, men sov sen också. Och nu förbereder oss för att bada i sickla! eller jag vet inte hur jag ska kunna bada, men jag ska försöka liiite i alla fall för jag dör värmedöden. Men jag har det också bra med mina blindos, särskilt när vi misslyckas med saker. Jag har redan misslyckas med att få ihop min bikini och Tova har varit nära att misslyckas med hundra grejer men sen löst det. Kingen är hon, kingar är vi. Så, nu ska vi snart gå, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0