You said I must eat so many lemons, cause I'm so better, I said i'd rather be with your friends mate cause they're much fitter

Rubriklåt: Foundations med Kate Nash, en nice brittisk dänga som jag hörde när jag städade igår
 
Hallå från tropikerna! Här sitter jag på balkongen och fångar de sista minuterna av sol. Det är svinvarmt så jag vet inte helt varför jag gör det, men det är nice så jag inte bry. Och vi har det bra, det har vi. Igår efter blogget körde jag ett städ-ryck, som förmodligen är vad de flesta gör varje dag men jag var ändå stolt. "Finns det nåt mer jag kan göra nu tror du? Jag har skedar kvar!" sa jag till Stella, bara en sån sak! Vi beställde maxmat och hypade vår dokumentär lite mer, men sen slog det över och jag blev jätteledsen istället. Eeeeh okej Emma. Så då låg jag mest i sängen och läste, och sen sov jag väl I guess. Och idag...jag har läst, Stella kom hem tidigt vilket var amazing och nu sover hon som en liten sten tror jag. Jag ska nog väcka henne snart så hon inte blir helt lost. Men just nu sitter jag här, dricker ur min isflaska (det är något så satisfying med att vattnet smälter lite efter hand jag vet inte varför) och läser min bok. Det är en jättedeppig bok om en bebbe som inte reagerar på något. Stackars bebben och bebbens mama! Hon verkar också jätteledsen :( papan är rude af. Vill boxa honom i huvet. Men ja, det här var ju ett tråkigt inlägg, men ikväll kommer lilla hiiiit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0