A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better

Rubriklåt: Pure morning med placebo, för jag kanske har hängt med dem lite mycket idag undrar vad det kan bero på?
 
Hallå från natt-emma! Jossan hoppar runt och är kränkt för hon vill ha mat. Det kommer hon inte få. Synd att jag inte kan förklara det för henne. Och idag, ja det har väl varit en dag. Ganska deppig, för alla har varit lite deppiga, men helt okej. Jag har sovit en del och sen har jag researchat en hel jävla massa. Fast först trodde jag att det inte skulle bli någonting alls, så jag höll på att tappa det, men nu känns det bra! Vi lyssnade på nya flashback (the return of babianen! finns det en sjukare varelse) och sen har vi ätit fiskpinnar och vibeat. Och jag gjorde nåt jag borde gjort för många många månader sen: Läste Maries bok! Hon har skickat en bok till mig som jag ska ha olika åsikter om. Hej marie här är min åsikt: När ska de ligga! Eller hångla åtminstone! Kom igeeeen! (obs jag har seriösa tankar och reflektioner blablabla men mest av allt vill jag att de ska get it on. Det är som vanligt i mitt liv.) Alltså, jag märker verkligen hur mycket jag har saknat att läsa. Och att jag typ inte kan någonting om vuxenlitteratur. Jag måste läsa böcker och framför allt böcker för vuxna. Läskigt! Jag kan inga! Och då kanske jag blir vuxen! Neeeeej! Att jag sitter här vid 02 och bloggar, lyssnandes på en twilight-podcast (tillräckligt kritisk oroa er inte), kanske motbevisar vuxenheten. Aja, ses imorgon, då har jag gjort något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0