Caroline, I swear to God I tried

Rubriklåt: Caroline med arlo Parks, från veckans cirkelskiva och en bra gå i solen-låt
 
Hallå från luftmadrassen! Det är en madrass-natt för mig, tråkigt nog. Mamma tyckte att jag skulle ha madrassen varje natt, för Stella behövde sova mer. Taskigt tyckte jag detta var, men Stella påpekade att mamma så att säga inte hade någon bestämmanderätt i frågan. Sant. Men ja, idag är det torsdag och vi har haft det bra. De har kört såklart och vi har chillat och tittat på mushmushmush, men senare på dagen träffade jag Saga! Vi gick till john bull och drack vitt vin på uteservering, i mars, sjukaste! Vi diskuterade vad som definierar ett sunkhak och vilka som är malmös bästa sådana, sjuka stories på shotluckan och en hel massa annat, men rörde oss sen till ariman för mer vin och även fika, bästa kombon. Blåbärspajen var oväntat god kan jag säga. Där pratade vi om sviniga vänner på gymnasiet, standard-viner och hur härligt det ska bli att bli gammal och ha fester, för det ska det fan. Saga är en eminent person ska jag säga er! Sen kom jag hem igen och åt kött med gallerpotatis (så ska man ha det) och sen har vi researchat på varsitt håll för jag kunde inte hålla mig längre från att börja på mitt nästa avsnitt lol. Vill researcha till podden varje dag! Men nu är det sovdags, för imorgon ska det fan karpas sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0