Imma keep running cause a winner don't quit on themselves

Rubriklåt: Freedom med beyoncé och kendrick lamar, från förra veckans cirkelskiva
(det ligger ett shuffle-inlägg under detta)
 
Hallå från natten! Jag ligger i soffan och det ska jag väl njuta av för imorgon blir det madrass för maj. För då kommer min tjejbo hiiiit! Och världen har varit goslig här i lägenheten. Igår var jag lite vaccin-off tror jag, off var jag i alla fall, men pappa gjorde en riktigt god laxgratäng och det var ju coolt ändå. Och idag har jag fått ett coolt mail (seriöst det coolaste mailet okej nä har nog fått coolare mail hmm undrar vad mitt coolaste mail har varit? Inte detta iaf men coolt var det) och gått djupt i grävet efter queera artister. Seriöst har nog aldrig gått djupare i grävet än idag. över 200 i dokumentet nu fuck yeah! Då kan man podda i fyra år och då räknar jag inte ens med specialavsnitt! Specialavsnitt pratade jag med Stella länge om igår och vi är så fucking hype på att spåra ur och prata om annat än bara specifika artister. Tänk alla musikaler vi kan prata om till exempel! Och mer generella musikgrejer såklart. och jag kräver att göra något med spoken word för jag måååste få prata om det. Så, ja, det har inte hänt så mycket förlåt. Det blir mer skåne-action snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0