I've really been on a bender and it shows

Rubriklåt: The sharpest lives med my chemical romance
 
Ja alltså jävlar. Här vilar Emma, dödsorsak: hundvinet. (det är en box vin med en hund på inte vin för hundar) det intog jag hos Kiti, där jag hängde igår. Vi åt lax med citronsås (mummms) och sen lyssnade vi på en massa emomusik eller vad man ska kalla det, typ mcr och paramore och panic at the disco och allt sånt därnt. Såklart sjöngs det en del och det var mycket förvirring om vilka låtar som var vilka hela tiden. Vi skrattade mycket, särskilt när Kiti skulle nämna blommor av nån anledning och sa "majskrokar" istället för maskrosor, men det blev också djupare snack om diverse konstiga saker från vårt förflutna så som ofta. Vinet flödade och Kiti blev rörigare och rörigare, särskilt när hon skulle googla efter en låt och jag fick guida henne i varje ord hon skulle skriva. Det är inte lätt alla gånger. Men ja det var en jävla tid och när jag kom hem var jag så att säga shitfaced, så idag har jag så att säga varit bakis. Orimligt bakis skulle jag säga. Jag har mest legat i sängen, men vi har också spelat in en jättedeppig podd (men intressant!) och och sen vare mellofinaaaal! Min enda hot take är att oscars cover på lena anthem var så jävla catchy. Vill ha den på spotify genast. Annars var det ju kul med en lady som vann och så, men jag kunde knappt hålla reda på vilka som sjöng eller fick poäng för jag var så förvirrad lol. Och nu har vi tittat på alla mot alla och kramats, och nu ska jag soooova. Så nu vet ni vad som pågår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0