Jag visste aldrig då att det är hit jag längtat

Rubriklåt: Dagen då våren kom till bredäng med Marit Bergman, från veckans cirkelskiva
 
Hallå ni, det är sov-memma som det ofta är. Och det var en goslig dag idag tycker jag! Stellibelli var iväg och körde och pågick, men när hon kom hem låg vi i sängen och läste knäppa grejor från am I the asshole. Det blev mycket skratt om tårtor och psychos, och sen såklart lunch och alla mot alla. Så ska man ha det!
 
Efter lite chillande spelade vi in podd! Det blev absolut vår mest känslosamma avsnitt, med mycket ilska och upprördhet. Oj nu kom sherlock uppklättrande. Kul för mig. Men ja det blir en resa för er alla, det kan man ju säga. Sen har vi ätit lasagne, tittat på oerhört deppiga och fina dokumentärgrejer, och livet har varit mysligt. Så det här är ett sånt "hej jag finns"-inlägg. Och ja just det, idag var det fotografering i min lägenhet! Jag var ju inte där såklart, men ändå lit och så läskigt! Men jag har ingen aning om hur det gick. Jag är nyfiken men det gick säkert bra för annars hade jag ju hört nåt. Vet bara att stylisten heter Joy och alltså kan man heta något mer stylistiskt? Nä precis! Så, nu sover vi gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0