Om jag såg för en dag

Jag brukar ändå vara helt okej med att vara blind, brukar liksom hantera det ganska bra. Det ska jag väl inte sluta med, men det är ju självklart en del jag önskar att jag kunde göra. Så, mest för att jag kan, här kommer några saker jag hade gjort om jag såg för en dag (eller några dagar I guess):
1) Gå på brunch. Tänk att få välja mat själv! Kunna ta mer utan att be om hjälp! Ta exakt det man är sugen på! Wow!
2) Gå på stan. Kolla på kläder, skivor om jag hittar en skivaffär, gå ärenden. Köpa grejer på systemet, bara en sån sak.
3) Handla mat! Återigen, valmöjligheterna! Tänk att kunna se vad det är extrapris på eller bara något random man är sugen på? Woooow!
4) Gå på klubb. Dansa, spana in snygga tjejer, inte få fullständig panik för att jag inte hör nåt.
5) Verkligen googla runt på olika stilar och vibes, så jag kan se hur olika folk ser ut. Det skulle jag verkligen vilja.
 
Det är några små saker jag vill kunna göra. Framför allt kunna välja, som ni märker. Det är fan inte alltid lätt, och det här är ju bara lyxgrejer, såklart hade jag också typ lärt mig hitta till ställen och sånt om jag kunde se för en dag. men ah ni fattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0