Saker jag längtar till med vår och sommar

Okej jag ville ha undan en svensk rubrik, så jag passar på att skämma bort er med lite eskapism. Detta är några saker jag längtar till under våren och sommaren:
-Sitta på en bänk och äta en glass. Helst en magnum classic för jag är en sån basic bitch, och helst delar man en läsk med den man är med att dricka till.
-Dricka en drink, kanske en daiquiri, på uteservering. Helst ska det lukta rök men jaja man kan inte få allt.
-Lyssna på riktigt somriga låtar och sjunga i solen.
-Slippa ha kläder på benen!
-Ännu mer, slippa ha strumpor! Jag hatar strumpor för fan!
-Bada. Ska fan hitta nånstans att bada i sommar där jag kan stå upp så jag vågar bada.
-Kvällar när alla får flow och man liksom ser hur stan lever. Svårt att förklara men såna kvällar när alla är spontana och glada som kan hända när det är varmt.
-Sommarnätter. med långa samtal och känslan av att livet fan är evigt.
-Grilla med familjen. Det blir konstigt utan himma-altanen men ändå drömigt.
-Lära känna gården här, med kompisgunga och bänkar och soool. Tänker bo där.
-Detta är knäppt, men: spela in podd utomhus. Älskar sommarpoddar.
-Fågelsång! För fan!
-Stellas hype över jordgubbar och nektariner. Den är gullig.
-Och, helt enkelt. värme. Att slippa att det är så jävla kallt. Snela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0