Som en grå fågel svävar högt uppe i skyn svävar min tanke fram mellan kvinnor i byn

Rubriklåt: Grå fågel med alla fagra, som Lilla påminde mig om idag och alltså such a folk-vårig vibe! Lite för vårig för mars kanske men äsch
 
Hallå och hej från mitt i natten! Varför sover inte jag ens? klockan är för fan tre! Stella ska upp om fyra timmar! Jag vet inte, jag fick väl feeling. Ester har också sov-feeling för hon snarkar. det brukar hon inte göra så jag blev väldigt förvirrad men jo det är Ester. Men det har varit en måndag och Stella har praktikat! Hon ska mest jobba hemifrån, men idag var hon hos sin arbetsgivare (eller vad man ska säga?) och hon verkar så goslig. Hon hade en bebis! "Han var bara en klump!" sa Stella om det. Gulligt tycker jag. Och jag då? Jag har sovit, men inte jättemycket tycker jag, och chillat och försökt hitta artister till podden. Det är klurigt för jag sitter bara och googlar folks etiketter och alltså jag älskar ju etiketter va men jag undrar om det egentligen är kontraproduktivt att hålla på så? Liksom vad ska jag annars göra, bara gissa? Men folk vill ju ha sina privatliv har jag hört, och det är ganska rude att försöka hitta "vad folk är"...men jag vet inte. Jag önskar att alla skulle vara jättebesatta av etiketter som jag så mitt jobb skulle bli lättare lol. Vi får väl se hur det blir. Och ja, det är väl det som har hänt...? Vi har ätit kyckling och tittat på alla mot alla såklart och varit knäppa och klappat våra katt-tjejor. Katter är fakking magiska. Så, bara ett hej-inlägg, hoppas något mer bloggbart händer imorgon! Om jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0