Sometimes I wish I liked drinking, sometimes I wish I liked pills

Rubriklåt: Sugar coat med little big town, en låt jag hörde nyss och som är oväntat svinbra
 
Hallå från tåget! Snaaart är jag hemma i skåne eller ja jag är i skåne nu men hemma i lund menar jag. Det känns som hundra år sen jag var här verkligen, men nu ska jag vara här i elva dagar så det tar jag igen nu! Och igår var en dag, som fröst gick ganska dåligt för vi mådde båda sämst, men sen åkte vi till Onna och åt pannkakor med henne, Kiti och Luna. Stella och Luna blev bästisar och det var ungefär det finaste jag någonsin sett. Seriöst dog söt-döden av att se Stella prata med ett barn och hur bra hon var på det <3 vi åt också mängde av pannkakor såklart och pratade om att vilja vara ett barn på öppna förskolan, moderatsylt och en massa annat trams. Rakel kom efter ett tag och vi bondade om hur folk var barbarer som bytte kläder på barbiedockor, de ska ju ha sin outfit så man ser skillnad på dem och vet vem som är vem! Vi är de enda rimliga tydligen. Det var hursomhelst mysigt, men vi var båda helt slut när vi kom hem. Det är så sjukt långt att åka hur orkar folk bo i stockholm :( skoja jag orkar.
 
Idag fixade jag och donade en massa på förmiddagen, och sen har jag åkt dåg. Jag har läst klart maries bok (!) och skrivit kommentarer till den, och vad kul det var! Jag vill handleda folk mer genast! Det ska jag göra också, bestämmer jag nu. Så det har varit en okej tågtid, men ingmar har spårat för han säger att klockan är 21:55. det är för fan fel på båda timmar och minuter, hur lyckas han ens med det? Knäpp-dator. Aja, det är mitt lilla liv, snart är jag framme! Då blir det lundabloggning, ses då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0