To the ones that came before us, all the golden ones who were lifted on a wing

Rubriklåt: Fallen fruit med Lorde, som jag helt hade glömt att jag lagt i min vår-lista men it fits
 
Hallå från sängen! Jag är all ready for bed och ska sova som en sten, men först berätta om denna lilla dag. Och idag har jag äntligen varit ute i solen! Jag gick i solen och den solade på maj! Vi tog en annan väg hem för att få mer sol, mycket bra beslut. Vi var ute på dagen för att jag skulle till läkaren, för att be om antingen ett intyg eller remiss till en ögonläkare för att få ett. Men han fixade intyget på momangen! Fucking kingen är han! Så nu är det this prokrastinating bitch som äntligen ansöker om färdtjääänst! Ingen trodde att det någonsin skulle hända lol!
 
Sen har vi haft en goslig tid. Stella har jobbat, vi tog en eftermiddagsnap, vi åt korv med bröd och jag fick det gulligaste meddelandet of all time. Agnes hade spelat in en koltrast som sjöng utanför hennes hus! Det var en jättefin inspelning <3 om jag nånsin gör ett album igen ska den vara med. Jag har också researchat massor till podden och varit ganska konstig, vilket nog förvirrade Stella en del, men så kan det va. Nu sover hon, vilket är bra, för hon har rullat runt som fan och det brukar inte direkt betyda att hon sover bra. Det vill jag att hon ska! Och jag. Ska passa på att somna utan sherlock. älskar henne men det är inte lätt alla dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0