Tonight Imma let you be the capten, tonight Imma let you do your thing yeah

Rubriklåt: Rude boy med Rihanna, som vi lyssnade på idag och diskuterade rihannas märkliga liv
 
Hallå gänget! Jag sitter faktiskt upp, men är så trött att det är absurt. Som vanligt dådå. Jag borde vara mer tipsy än jag är, för jag har druckit en hel del vin denna afton, men jag känner mig ganska nykter skulle jag ändå säga. Och idag har varit bra tycker jag, för till exempel har det varit superjävlasoligt! Vi satt ute på balkongen och stekte, för när glaset är stängt blir det ju jättevarmt vilket är absurt. "det är lurendrej!" ropade Stella med stor pasion, söt som hon är. Och på eftermiddagen hade jag och Saga distans-damhäng (ddh)! Vi drack olika cidrar och vinar och sånt och babblade om saker som hänt, hur låtar klassifiseras och en massa andra grejor. Vi hade såklart hot glee takes och hotter popstar takes, och sen åt jag fiskpinnar med min tjejbo. Fucking älskar fiskpinnar yall. Sen har jag och Stella kramats och tittat på trams-tv såklart, och hanterat hennes nedtrappning av meds som gör henne konstig i huvet. hatar meds när de fuckar med min tjaja! men vi hittade alla symptom hon hade på interwebs, så det var ju skönt. Så det här blev ju inte ett spännande blogginlägg, antar jag, men jag har haft en bra dag! Med bra musik och vin med en flodhäst på! Serri vinet hade en flodhäst på sig vad fan är det om. Stella köpte det bara på etiketten, as she tends to do, det uppskattar jag. När det gäller rödvin ska jag säga, vitt vin ska inte gamblas med. Nu gick Stella och fixade en hylla, som man gör mitt i natten såklart. Gulligt ändån när hon ba "nu ska jag göra nåt!" sådär precis när man ska sova. Aja nog ramblat, harebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0