Vad är en vinnare egentligen?

Rubriklåt: Rosor från en loser med Miriam Bryant, för jag lyssnade på den nyss idk
 
Hallå från natten! Jag borde verkligen sova och det ska jag snart, för jag ska upp imorgon, men jag var mer sugen på att sitta uppe och äta pringles. Så kan man ha det, men när jag har bloggat och shufflat ska jag sova. Och oj vad lycklig jag var när jag vaknade idag och mådde bra! "Jag kan äta vad jag vill utan att hantera det!" ropade jag i *Stellas ansikte. Sen blev dagen lite märklig, för jag skulle ta bort lite gojs ur min ögonvrå (alltså den yttre) och hittade istället...en kattklo. Den måste väl ha legat på kudden och lagt sig där, idk man, men det var otroligt mindfucking att visa den för Stella och ba "vad är detta? Jag hittade den i mitt öga!" Det är inte lätt. Jag hade också drömt att jag hängde med Vispen och hon hävdade att hon var 70 år (!) och att jag skulle på konsert med Robert och pappa men pappa vägrade följa med och därför kunde vi inte gå. Taskigt.
 
Vi chillade och sov och åt och pågick i omgångar, och sen åkte vi till Kista på söndagsutflykt. Vi fikade på espresso house och de hade julmust kvar för halva priset, ja tack säger jag! Vi köpte olika pluggar och mög och också mat, och sen åkte vi hem, efter att ha kollat på kjolar och skjortor och grejer vi råkade gå förbi. Stella såg också ett konstverk hon gillade och beskrev det som "det är en tjej! hon har kläder på sig så du vet" det hör inte till vanligheterna i våra små lives. Och sen åt vi gott kött med konstiga kroketter och tittade på alla mot alla och grejer, och nu ska jag snart lägga mig ner. Hoppas lite att Sherlock har flyttat sig för jag vill få plats. När Stella har tyngdtäcke och sherlock ligger överallt får man väldigt lite plats. Så kan det vara, det är söndag och snart är det måndag och vad fan pratar jag om nu hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0