We don't bend, we're breaking

Rubriklåt: Space between med Sia, för jag har lyssnat mycket på henne och läst mycket om henne på sistone, så att säga
 
Hallå hej, som vanligt precis innan jag somnar! Tänk om jag bloggade när jag var lite mer vaken nån gång, det vore cray. men idag har varit en okej dag. Stella har skolat och jag har sovit, såklart, men nu sover hon och det gör mig så glad för hon har sovit dåligt ett tag nu. Hon har inte ens vaknat för att kissa hundra gånger som hon brukar för hon dricker hundra liter te. Jag älskar henne. Vi var båda lite ledsna och ynkliga på eftermiddagen, så vi la oss i sängen och läste en massa knäppt på familjeliv. Vi skrattade jättemycket och diskuterade kukar ("jag och din kuk är överens, det är bara du som inte är med på det här!" var min beskrivning av delar av mitt tidigare förhållande lol) och rasisters konstiga idéer. Bästa sättet att bli o-ledsna!
 
Sen beställde vi maxmat och tittade på mushmushmush, men alltså den här sesongen är så otroligt tråkig! Det är sex deltagare kvar och jag kan namnen på? tre av dem tror jag? fyra? bara två bryr jag mig om öht. Så tråååkigt! Men alla mot alla fortsätter vi bingea med stor glädje och där är det många jag bryr mig om, tyvärr mest olika dudes men ändå. Och det är typ min dag idag ja. Jag ska nu sova som en jävla king med min lilla sov-tjejbo och hennes big ass tyngdtäcke. Har inte saknat att ha det möget i sängen som nån slags tredje part i förhållandet. Tur att Sherlock inte tar upp halva sängen just nu för då hade det blivit svårt på riktigt. Anyhow, ses imorgon och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0