You know the greatest films of all time were never made

Rubriklåt: the 1 med Taylor Swift, en underskattad gem som jag lyssnade på och uppskattade igår helt enkelt
 
Okej, ja, jag ska blogga. Bloggeli-bloggela. Ni kan väl räkna ut att uppkörningen gick sådär, men mer sådär än man kan tro, för Stella glömde sitt leg och fick inte köra. Yeah. Vi lever fan livet. Så vi kramades och åt snabbmat och jobbade oss igenom dagen, men när vi väl åkte hem mådde vi ändå rätt ok. På tåget åt vi subway och jag tittade på swift-videos och pågick, och efter otroligt lång tid kom vi hem. Till våra katteeeer! De var utsvultna, så de kunde inte ens ignorera oss som de ofta gör när vi varit borta. Särskilt Sherlock la sig på mig och slickade mina händer en massa, har aldrig känt mig så älskad av något djur i hela mitt liv tror jag. Truly blessed.
 
Stackars Stella var tvungen att gå upp och jobba idag, men jag sov som en sten förutom när jag drömde mardrömmar och pågick. Töntigt. Sen har jag tvättat, vi har tittat på mushmushmush (våra boys är i final wooop) och jag har varit väldigt musik-hype. Kommer antingen skapa en ny spellista eller fem eller researcha hundra artister till podden. Så kan det verkligen gå. Men innan jag gör någon av de grejerna ska jag sova som en liten sten igen, för nu råkade ju klockan bli mycket. Så, inte så intressant berättat detta, men jag är åtminstone ikapp. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0