I'm the phoenix and the ash, red eyes shining in the camera flash

Rubriklåt: 5 out of 6 med Dessa, från veckans cirkelmix och such a goddamn banger
 
Hallå från solen på balkongen! Fuck jä! Den strålar och enligt Stella kommer det vara sol här i en timme till. Jag var tvungen att kolla hur balkongsol-statusen är så man kan leva sitt liv helt efter den. Det måste man ju! Och ja, tid har ju gått. I tisdags kväll tittade vi på searching for sugar man, som jag ville se om och Stella inte hade sett. Den är så bra! Och musiken är så bra! Så det var en bra kväll fast vi var otroligt trötta.
 
Igår hade Stella anställningsintervju! Jag är nervös för hur det ska gå! "men det gör inget om jag inte får det", säger Stella som ett mantra. Det är sant, det gör det inte. Men hoppas får man! Vi vilade genom dagen och på kvällen släpade vi oss ut på utflykt till ""city"". Vi köpte vin och grejs på systemet och sen skulle Stella köpa kostymbyxor, men det tyckte inte byxorna, de var rude. Så vi blev helt utmattade och letade efter snabbmat, men det slutade med att vi hamnade på jensens. För vi hittade inget annat. Så det blev spontan restaurangmiddag och gott var det! Och dyrt såklart, men ändån. Så ändå en bra utflykt tyckte vi! Och sen var jag jättetrött, men jag kunde inte sova förrän halv fem som ni såg. Men jag somnade till slut och idag har jag följaktligen sovit, men också tvättat och pågått. Och ikväll kommer lillaaaaa hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0