She's hell in a basket, just making a racket, I love every second it's fucking fantastic

Rubriklåt: Honey med Halsey, som vi hörde igår under pannkakandet
 
Hallå gänget! Jag har vansinnigt jävla ont i ryggen just nu, men mår väl ändå okej tror jag, och har haft bra tider. För igår vare pannkaksdags! Henrik var stekar-quingen och vi lyssnade på homohits-listan och tryckte i oss mat för glatta livet. Det var fakking drömmen ansåg alla. Under kvällen pratade vi också till exempel om en otroligt bögig jordgubbsbild som Henrik inte kunde hitta (hen blev oerhört upprörd!), Stellas uppsats och annat sånt jox. Emma Black kom fram för att säga hej till Henrik, men när hon väl kommit ut vågade hon inte prata på flera minuter <3 så hon bara satt där lol. Sen vågade hon typ säga hej innan hon gick tillbaka in igen. Kämpa på lilla barn <3 och idag? ja det har sovits och pågåtts och researchats och nu är Stella och äter middag med ladyn hon haft praktik hos så vi är själva hemma. Lät typ som om Stella var vår mamma nu insåg jag men aja. Så, en liten mini-update från mitt ansikte till era ansikten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0