Can't get over you, no matter what I do, I know I should but I could never hate you

Rubriklåt: Male fantasy med Billie Eilish, som jag lyssnade på idag och det är en fin liten depression-sång
 
Hallå från min miserabla värld! Okej nä den är väldigt icke-miserabel men jag verkar ha dragit på mig nån form av super-uvi (hoppas jag så det inte är nåt annat sjukt) så jag har jätteont. Det står såhär "det kan svida när du kissar eller precis efter" eller hela fucking tiden om man är Emma! Jag förtjänar det för jag har hecklat tjejer som får urinvägsinfektioner heeela tiden så nu är det väl min tur. Hoppas jag kan spola ut den med hundra liter vatten. Så det är vad jag gör idag! Jag har också sovit, ätit och skrattat åt podd, och sen ringde Robert för potter-samtal. Vi var rasande på all fettfobi ("fatshaming: the book" som robert sa) men annars var början av bok tre riktigt jävla bra tyckte vi den här vändan. Ska bli kul att se hur EB reagerar sen när det blir mer action med hennes pappa. Sur tror jag hon kommer bli. Och sen kom Stella hem, vi lyssnade på flashback och testade att göra mannagrynsgröt. Det funkade för oss tyckte vi! Ni fattar inte men att hitta en ny mat-staple är en så stor win. Och nu lider jag mest som en tönt och ska sova om jag kan. Alltså varför kan inte jag ha normala krämpor eller liksom bry mig lagom mycket om dem? Det går inte tydligen men alla andra kan ju ba leva sina lives trots att de har ont. I can not. Godnatt i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0