I don't know how this is going to feel, but everything comes down to this

Rubriklåt: Everything comes down to this med Garry Numan, från veckans cirkel-hopkok
 
Hallå från natten igen! Klockan är redan ett och jag ska sova snart. Men det har varit en mysig dag idag, till exempel har jag pratat med Robert om Potter as we tend to do. Vi diskuterade hur rätt Hermione har, vad våra boggarts skulle vara, hur alla voldemorts homies ens får veta att peter lever och sirius är oskyldig (snälla kan ni hjälpa mig förstå detta det är det sjukaste!) och en hel del annat. Sen kom Stella hem och hade blivit avtackad från svt, så hon fick blommor och tårta och grejer. "jag åt en jättebit!" sa hon stolt och är absolut den sötaste som finns. Vi lyssnade på nya flashback och skrattade otroligt mycket åt att "bli bengtad" vilket tydligen är en grej. Sen gjorde vi hamburgare, tittade på videos och ja, det är mest det. så inte en enorm dag va, men vibes har vibat. Och nu ska jag nog ta och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0