I'd rather lose my dignity than lose you to somebody who won't make you happy

Rubriklåt: Christin med Lucy Dacus, som vi pratade mycket om igår för det är en så braaa låt
 
Hallå hej, jag orkade inte blåga inatt så jag gör det nu. Jag har precis tryckt i mig lax och snart ska vi ta oss in till stan. Det är en sjuk sak med att Henrik är här, alla saker händer liksom inne i stan. Vi brukar på sin höjd ta oss till kista annars liksom. Men igår var det faktiskt jag som hade ärende i stan, nämligen Onnas terapi. Det var ett svårt samtal, men också kul när jag och Onna bondade och terapeuten var otroligt förvirrad. Vi försökte förklara för henne. Men jag glömde ge Onna kaka som hon skulle få! Dåligt tycker jag! Efter terapin gick jag och Henrik och fikade och vi var osmarta för vi köpte chailatte på en icke-kedja. Inte smart av oss för det var obra men det var goda kakor i alla fall. Vi pratade och tramsade och sånt, och sen åkte vi hem och tog naps för det behövde vi.
 
Sen lagade vi jordärtskockssoppa och jag mandolinade jordärtskockor like a boss! Det var svårt men också jättekul och jag var nog ganska underhållande när jag höll på. Soppan blev doood och efter den poddade vi! Det blev en sjukt jävla lång podd, sorry för det va, men den var kingig tror jag. Och sen drällde vi här hemma och pratade om läskiga rädslor, vad man tänker på när man ska sova och annat sånt, och sen sov vi. Idag har vi sovit och nu lyssnar vi på Alice B och har pratat om självskada och ätstörningar och sånt man ofta pratar om, och nu ska vi snart iväg. Hejdå gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0