A version of Romeo and Juliet, this time with adidas sneakers and cigarettes

Rubriklåt: I love you, will you marry me med Yungblud, för varje gång jag hör den tänker jag att jag är på halloweenfest och igår hörde jag den på en halloweenfest! peak liv!
 
Hallå från gbg för sista gången den här vändan! Vi dräller hos Johanna och ska snart åka in till stan för att sen åka heeem. Vi längtar. Men igår var en så jävla bra daaag! Vi mötte upp Henrik och köpte festdricka (jag köpte ett vin med skelett på! hallowine!) och åt lunch på ett gatukök som väl var lite meh. Sen gick vi genom alla tusen löv till Henriks mormor (i den jättefina lägenheten) och hängde där. Vi åt rimbobullar (vad fan är ens det? gott tydligen) och såg så mycket bättre! Här är mina tankar:
-Grant var där! Grant sjöng på svenska! Det var fiiint!
-Måns är så jävla nice ändå. Kul att han gick all in, men det gör han ju alltid å andra sidan.
-Molly var så otroligt tråååkig. "detta är mitt ärligaste" och så var det ba tråkigt.
-Anna gjorde Albin och alltså nej. Men kul med Albins Cornelis-imitation.
-Fredrik Strage var inte med alls i detta avsnitt! Homofobi!
 
Vi hängde där en stund till och sminkade oss och sånt, och sen åt vi middag. Vi ville äta på en pub jag fått rekommenderat, men det var inte snällt där så vi gick till nån grilljävel istället. Valid av oss. Sen åkte vi ut till festen! Jag vet typ inte hur jag ska sammanfatta, så det får nog bli två listor i ett inlägg. Detta var mina highlights:
-Jag gav mina pronomen som "she until further notice"? tf emma?
-Jag råkade missta en persons flickvän för att vara hens bestie och det blev otroligt konstigt. Henrik fick bryta in och ba Emma vad gööör du.
-Jag blev sjukt allergisk mot mitt vin, så det stack överallt och höll på, men det chillade sen som tur var.
-Jag träffade en person som gillar country! Vi babblade en massa om våra bästa bangers och jag tipsade om adeem the artist och jason isbell bc I am king.
-En som var där lyssnade på podden och tyckte vi var coola. Vi vågade inte prata med hen på hela kvällen.
-Daisy hade klätt ut sig till fairy prinsess med vingar och allt! magical!
-Alma var utklädd till fuck the patriarchy-keychainen i taylors all too well-video utan att förstå referensen, bara för att överraska Daisy. Hon blev överlycklig.
-Alice hade även denna gång med sig white russian! dröm!
-Jag drack en minttushot! detta är en grej pga väldigt dåliga erfarenheter av minttu men jag fick ner den! victory!
-Så ja det var en magisk jävla festjävel. Älskar alla queers så myckeeeet!
 
Idag har vi varit vrak. Stella gick och köpte pringles och vindruvor åt oss och det var fan exakt rätt sak för mig att äta. Peak liv var det. Och nu ska vi snart ta oss ann göteborg en sista vända, ses imorgon hemifrån! Heeeemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0