But if you're looking for a savior, well that's not me

Rubriklåt: The path med Lorde, som jag hörde precis och trots att skivan är sämst är det en rätt vibig låt
 
Hej hallå från mitt otroligt ointressanta liv! Jag ska sova som en bebbe snart (hoppas jag vänta ska ba hitta lite trä att ta i...sådärja) så ska väl berätta vad som har "hänt". Till exempel detta:
-Eva-Malin på socialhögskolan har skickat ett jättegulligt brev som rekommenderar mig som föreläsare, för det är "bra att ha". Bästa hon!
-Både jag och Stella blev fullkomligt pajade av veckans vad blir det för mord, för jävlar i gatan det var det sjukaste jag någonsin har hört i hela mitt liv. Eller nä men det kändes som om vi blev rullade över glas typ.
-Min gamla klassis Stina har skickat sitt manus till mig för testläsning! Det är så braaa och jag får många känslor fast mest blir jag sugen på vin. Det är mycket vin i boken.
-Jag har podd-researchat och pågått och vi har lagat lasagne och jag vet väl inte tiden går.
-Min tjeja sover och är söt. Hon är väldigt söt generellt nu faktiskt för hon är så buffig och mjuk och knasig. Jag älskar henne.
-Det var verkligen allt som har hänt, lol. ses väl sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0